Susitikime kalbėta apie gyventojų veiksmus ekstremaliųjų situacijų metu. Administracijos patarėja (parengties pareigūnė) akcentavo, kad kiekvienas gyventojas turėtų žinoti, kur jo gyvenamojoje aplinkoje yra priedanga ar KAS (kolektyvinės apsaugos statinys), ir kokią funkciją jie atlieka nelaimės atveju, bei kaip pasirengti savarankiškam išgyvenimui nelaimės metu.
Diskusijų metu kalbėta apie būtinybę turėti parengtą išvykimo krepšį, kuris leistų bent tris paras apsirūpinti svarbiausiais daiktais ir priemonėmis – nuo vandens, maisto, higienos reikmenų iki vaistų bei dokumentų kopijų.
Dalyviai aktyviai įsitraukė į diskusiją – uždavinėjo klausimus, dalijosi savo patirtimi ir nuomone apie bendruomenės pasirengimą, kėlė praktinius klausimus apie informacijos gavimą ir veiksmus nelaimės atvejais. Diskusija parodė, kad bendruomenės nariai yra suinteresuoti turėti ne tik teorinių žinių, bet ir praktinius įgūdžius, galinčius padėti užtikrinti tiek asmeninį, tiek šeimos, tiek visos bendruomenės saugumą.
Pokalbyje dalyvavę bendruomeniečiai buvo paraginti į savo mobiliuosius telefonus įsidiegti pasirengimui ekstremalioms situacijoms skirtą programėlę LT72. Joje gyventojams pateikiama informacija, kaip reikėtų elgtis oro pavojaus, karo grėsmės, branduolinės avarijos, stichinių nelaimių ir kitais atvejais.
Tokie susitikimai yra itin reikalingi – jie ne tik suteikia gyventojams svarbios informacijos, bet ir skatina atsakomybės jausmą bei solidarumą, stiprina bendruomenių atsparumą galimoms nelaimėms.









Komentuoti